کربلایی رسول عموشاهی

کربلایی رسول عموشاهی

کربلایی رسول عموشاهی
کربلایی رسول عموشاهی

کربلایی رسول عموشاهی

کربلایی رسول عموشاهی

مجموعه ی کامل نوحه های دهه ی اول محرم ۹۲ با نوای گرم کربلایی رسول عموشاهی

 

شب اول محرم

ممنونم ز لطف تو

 

شبای بین الحرمین

 

کربلا ای خدا حرم یا دارالشفاء

 

دوست دارم صاحب الزمان

 

ارباب خوبم

 

می بره دلم رو صدات حسین یا مولا

 

شب دوم

حسین به کربلا خوش اومدی

 

منو  راهیه کربلا کن

 

بذار بارونی بشه چشمام برا تو

 

بین الحرمین خیابونی که میره سمت بهشت

 

حرم علم دلبرم

 

مرغ دل پر میزنه پیوسته سوی کربلا

 

هزار مرتبه جانم را بگیرو جانم ده

 

 

 

شب سوم

 

بذار سرت رو پاهای من بابای من

 

دوباره اشکام میباره

 

اب از سرم گذشت چه یک وجب چه صد وجب

 

به هر کجا نگرم جای پای یارء  من است

 

من دختری مظلومه و از نسل بو ترابم

 

مستم از نام تو یا علی

 

مگه میشه روزمو با نام تو شب نکنم

 

 

 

شب چهارم

 

تا به کی کارم باشه گریه واشکو اه

 

سردار عشق

 











شب پنجم











شب ششم













شب هفتم











شب هشتم











شب نهم











نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.